Monday 9 April 2012

Berblog..rajin ke nak updated???

Assalamualaikum...
Hai.....
hari pertama buat blog.....orang buat blog aku pun nak buat blog....
rajin ke aku nak updated nanti...hahahaha

kalu rajin terupdate la blog ni,kalu tak bersawang la gayanyee....
tapi ada ke yang kisah?

lagi satu,aku buat blog ni sekadar untuk mengisi masa lapang je...dan juga nak share apa yang aku rase nak share la kan...
whuahuaahuaa....
sakit hati je baca...
jangan marah...

Tak tahu lagi nak isi apa kat blog ni,tapi aku rase blog ni akan jadi blog catatan kisah peribadi aku dan keluarga kot....tengok je la nanti...

Sebagai mukadimah sila la menjamu mata dengan foto2 di bawah ni dulu ye...

Gambar kat bawah ni koleksi peribadi ye.....

Sepupu berdua ni sedang menilik2 aksesori untie mereka...

Baby comel ni (anak tuan tanah ye),sedang bergayut kat taman....
menjadi kesukaan dia tuk bergayut,tak kira tempat asal boleh je, bgayut ,kat tepi meja ke,kerusi ke,almari kabinet ke...asal boleh je...

Ni tak tahu gambar bunga apa...hubby yg snap....
sape tahu tolong royak....

No comments:

Post a Comment